Доставка и връщане на продукт

 

Kуриер на Ellen.bg са фирмите: Еконт, BoxNow, EasyBox услуга на Sameday.

Еконт може да се получава в офис на куриер, или на адрес на клиент (личен или служебен)

Доставката до офис на куриер Еконт:  6,00 лв - плащне в кеш или с карта

Доставката до адрес с Еконт: 7,00 лв - плащне на куриер в кеш или с карта

Доставката до BoxNow: 5,00 лв  - с предплащане с дебитна/креднитна карта

Доставката до easybox: 5,00 лв - заплаща се с дебитна/креднитна карта при получаване на самите автоматични шкафчера с вграден ПОС терминал

Срок на доставка

Срокът на доставка до избраната от Потребителя крайна дестинация е до 3 работни дни, от деня, в който е направена поръчката. В случай на забавяне на доставката, независимо от причините, Елен ЕООД се задължава да уведоми Потребителя за това и да посочи нова дата на доставка.

Наш основен приоритет са бързите и качествени доставки до всяка точка на България. След приемането на поръчката по телефона, нашите оператори ще ви уведомят за приблизителното време на доставка, което е съобразено с допълнителното време за самата куриерска услуга. Срокът на доставка до избраната от Потребителя крайна дестинация е до 3 работни дни, от деня, в който е направена поръчката.

Връщане на продукт

Потребителят може да откаже да получи стоката без да я заплаща при доставката й от куриера като не я приеме от него ако:

  • продуктите са с нарушена вторична опаковка (кутия) и/или първична опаковка (флакон, тубичка или друга)
  • и/или наличие на продукта извън първичната опаковка (изтичане на пяна, крем, течност и т.н.)
  • при липсващи продукти или продукт в поръчката
  • Горните следват да бъде доказани със снимка, изпратена до marketing@novus.bg и кратко описание на казуса.

Елен ЕООД има задължение да реагира до 2 работни дни, като изпрати отговор на рекламацията от клиента по електронна поща, с описание относно решението на проблема.